söndag 29 november 2009

Saltkråkan-tjocka!

Det är så grått ute att jag tror man skulle kunna skära i dimman med kniv! Var på väg att ge mig ut en vända till för att handla men har lagt ner det - usch och fy säger jag bara.
Annars har det varit en Ok helg. Maken håller väl så sakteliga på att repa sig, ska bli intressant att höra vad de säger på efterkontrollen av ögat i morgon.
Någon direkt rörelse har jag inte gjort i helgen, utom i plånboken då... hämtade ut min klocka från reparation och vill inte nämna några siffror men visst borde man kunna köpa en halv bil för den summan känns det som. Handlade en fin kofta på Mathilda som blev totalt nedröstad hemma så den åkte på retur idag, köpte istället en ursnygg klänning för nästa helgs festande, halva priset av koftan så det var inte fel ändå.
Nu är vi även "alla" vaccinerade mot svinet - alla utom maken - som måste vänta in att han blir helt OK från ögat först. Skönt. Armen värker och jag har inte kunnat sova på den sidan men det håller så långsamt på att klinga av.
Alla ni därute i cyberrymden - ha en bra söndagkväll!/

Lycka:
Ögat verkar läka
Vi fick tag i vaccin

Inga kommentarer: