tisdag 4 maj 2010

Ytterligare en dag


Det gick bara inte att sova på natten, såg lika mycket fram emot måndagens träningspass med Martin som att spendera en hel dag i en bikupa. Gissa min lycka när jag hittar ett sms med inställd träning i mobilen det första som händer! Ibland hör gud bön...
åkte istället ut till landet, fixade lite grejer på vägen och så ut i rabatten. Den där snön har verkligen ställt till det - en hel del buskar har dött, de har helt enkelt knäckts av tyngden. En skorsten med badrumsfläkt/sug har flyttat på sig. Där visade sig även det största felet med hela elproblemet att ligga - när elektrikern kom hittade vi det med min idé och hans takklättrande!
Nu går i alla fall vatten och el och om en liten stund ska jag åka och träna samt åka ut för att sova över. Själv.
I morgon tidigt kommer en snickare och tittar på eländes-staketet och så tar vi tag i det.
Var bara tvungen att skriva när jag hittade den underbara illustrationen till dagens inlägg. Klart att choklad är bra för tänderna. Vad är choklad inte bra för?/Ma

Inga kommentarer: