fredag 7 maj 2010

Jag - en ajfåne :)

Nya leksaken anlände i onsdags och har upptagit mitt liv sedan dess. Vilken manick säger jag bara! wow! jag var helt emot tidigare, helomvändning nu. Sanslöst bra maskin. Och då är jag bara i början av min ajfån-karriär kan jag tänka mig. Detta är framtiden girlies (och jag vet att MR håller med!).
Tränade boxning/styrka igår - tiiiidigt. Trött överallt. Skönt men jobbigt. Nu pausar jag lite för att se vad som händer. Det är mycket landet just nu och det är skönt.
Fredag idag och jag åker ut med lilla pappsen under förmiddagen, vi ska handla mm på vägen och förbereda huset lite.
På em kommer S med en eller två kompisar som ska vårstäda tomten (mot betalning men vem orkar annars???), och maken dyker upp efter jobbet. Nästa vecka är det kristi himmelfärd och då åker vi ut redan på onsdag em. Sååå skönt ska det bli. Lugn och ro, sover som en sten. måste bara hitta något att läsa. Eller så läser jag via ajfånen... tänkte inte på det. haha!!!/Ma

Inga kommentarer: